Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Για γέλια !!! #2

Είναι αρσενικό ή θηλυκό;

Σε μία τάξη Ισπανικών η καθηγήτρια εξηγεί στους μαθητές της ότι τα ουσιαστικά είναι αρσενικά ή θηλυκά και τους λέει: «Θα χωριστείτε σε δύο ομάδες, γυναίκες και άνδρες, και θα προσπαθήσετε να βρείτε το γένος της λέξης "κομπιούτερ", αλλά να το αιτιολογήσετε κιόλας». Ύστερα από λίγη ώρα:

Η αντρική ομάδα αποφάσισε πως η λέξη «κομπιούτερ» είναι θηλυκή γιατί:

  1. Κανείς, παρά μόνον ο δημιουργός τους καταλαβαίνει τη λογική με την οποία λειτουργούν.
  2. Η γλώσσα που χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους είναι κάτι που κανείς άλλος δεν καταλαβαίνει.
  3. Ακόμη και το παραμικρό λάθος που θα κάνεις, αποθηκεύεται στη μνήμη τους και σε ταλαιπωρεί για πολύ καιρό.
  4. Μόλις καταφέρεις και αποκτήσεις το δικό σου, ξοδεύεις μια περιουσία για συντήρηση και αξεσουάρ.

Η γυναικεία ομάδα αποφάσισε ότι η λέξη «κομπιούτερ» είναι αρσενική γιατί:

  1. Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις οτιδήποτε μαζί του, πρέπει πρώτα να το ανάψεις.
  2. Έχουν πάρα πολλά δεδομένα, αλλά δεν μπορούν να τα επεξεργαστούν από μόνα τους, ούτε μπορούν να πάρουν μόνα τους αποφάσεις.
  3. Υποτίθεται πως ο ρόλος τους είναι να σε βοηθούν να επιλύσεις προβλήματα, αλλά συνήθως δημιουργούν περισσότερα από όσα επιλύουν.
  4. Μόλις αποκτήσεις ένα, συνειδητοποιείς ότι αν περίμενες λίγο, θα μπορούσες να αποκτήσεις ένα καλύτερο μοντέλο.

=========================================================

Μια συνήθεια που δεν κόβεται

Το ζευγάρι γυρνάει από το μήνα του μέλιτος και φαίνεται ότι δεν έχουν ακόμη γνωριστεί καλά μεταξύ τους, κάτι που δεν ξεφεύγει από την προσοχή του κουμπάρου, που προσπαθεί να .....ψαρέψει το γαμπρό.....

  • Ρε μεγάλε, του λέει, είχατε κανένα πρόβλημα αυτό τον καιρό μεταξύ σας;
  • Α...Όχι κάτι σοβαρό, απαντά ο γαμπρός, αλλά να ....κάποια μέρα τελείως αφηρημένα, αφού κάναμε έρωτα, άφησα πάνω στο μαξιλάρι 60 ευρώ...
  • Σώπα ρε παιδάκι μου, τον καθησυχάζει ο άλλος, μη φοβάσαι και η κοπέλα θα το ξεπεράσει γρήγορα αυτό ....θα καταλάβει ότι ήσουν αφηρημένος όταν το έκανες...
  • Ναι ρε κουμπάρε, αν ήμουν και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έλεγα, αλλά...έλα που όταν γύρισα, εκείνη μου είχε αφήσει ...ρέστα... 20 ευρώ!!!

===========================================================

«Μην αλλάζεις θέμα …»

Αυτός γυρίζει τρεκλίζοντας, τρεις η ώρα χαράματα.

Μπαίνοντας στο υπνοδωμάτιο βλέπει τη γυναίκα του στο κρεβάτι με έναν τύπο.

Αυτή πετάγεται σαν ελατήριο:

- Πού γύριζες, τέτοια ώρα;

Αυτός:

- Ποιος είναι αυτός, ρε, και τι δουλειά έχει στο κρεβάτι μαζί σου;

Αυτή:

- Μην πας να αλλάξεις το θέμα! Πού γύριζες τέτοια ώρα;

===========================================================

Το πλύσιμο στο …χέρι

Ένα ανδρόγυνο, για να μην καταλαβαίνουν τα παιδιά συνεννοούνται ότι αντί να λένε πάμε να το κάνουμε, να λένε πάμε να βάλουμε πλυντήριο.

Μια μέρα λοιπόν λέει ο άνδρας:

- Γυναίκα πάμε να βάλουμε πλυντήριο;

- Δε μπορώ σήμερα είμαι κουρασμένη, λέει εκείνη.

Την άλλη μέρα ο άνδρας ξαναρωτάει.

- Δε μπορώ σήμερα έχω πονοκέφαλο, απαντάει η γυναίκα.

Συνεχίζεται αυτό για λίγες μέρες, οπότε ο σύζυγος δεν ξαναμιλάει.

Μετά από λίγες μέρες, που η γυναίκα είχε κάψες ρωτάει:

- Δεν πάμε ρε άντρα να βάλουμε εκείνο το πλυντήριο.

- Δε μπορώ, λέει τότε αυτός. Είχαν μαζευτεί πολλά και τα έπλυνα στο χέρι!!!!!

===========================================================

Η υπερβολική αγάπη

Ο τύπος μπαίνει στο μπαρ, πλησιάζει τον μπάρμαν και όπως είναι λογικό, έχει όρεξη για κουβέντα:

- "Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος ρε φίλε. Βάλε να πιω να το γλεντήσω"

- "Τι έγινε και είσαι χαρούμενος;"

- "Είμαι ο πιο τυχερός σύζυγος του κόσμου. Η γυναίκα μου με υπεραγαπά!"

- "Και γιατί το λες αυτό;"

- "Προχθές ήμουν άρρωστος και κάθησα σπίτι. Όλη την ημέρα η γυναίκα μου ήταν στο παράθυρο και φώναζε: "Είναι ο άντρας μου εδώ! Είναι ο άντρας μου εδώ!"

=================================================

«Δεν πας για ψάρεμα …»

Τέσσερις παντρεμένοι τύποι πηγαίνουν για ψάρεμα. Μετά από μια ώρα, αρχίζουν να συζητούν:

Πρώτος τύπος:

- «Δεν έχετε ιδέα τι έπρεπε να κάνω για να είμαι σε θέση να έρθω για ψάρεμα αυτό το Σαββατοκύριακο. Έπρεπε να υποσχεθώ στη σύζυγό μου ότι θα βάψω όλο το σπίτι το επόμενο Σαββατοκύριακο.»

Δεύτερος τύπος:

- «Αυτό δεν είναι τίποτα, έπρεπε να υποσχεθώ τη σύζυγό μου ότι θα της χτίσω καινούρια εξέδρα για την πισίνα.»

Τρίτος τύπος:

- «Καλά, εσείς τη γλιτώσατε εύκολα! Έπρεπε να υποσχεθώ τη σύζυγό μου ότι θα της αγοράσω καινούρια κουζίνα.»

Συνεχίζουν να ψαρεύουν όταν συνειδητοποούν ότι ο τέταρτος τύπος δεν έχει πει ούτε λέξη. Έτσι τον ρώτησαν.

- «Δεν είπες τίποτα για αυτό που έπρεπε να κάνεις για να έρθεις για ψάρεμα αυτό το Σαββατοκύριακο. Τι τρέχει;»

Τέταρτος τύπος:

- «Έβαλα το ξυπνητήρι μου στις 5:30 το πρωί. Όταν χτύπησε, το έκλεισα, σκούντηξα τη γυναίκα μου και είπα, «ψάρεμα ή σεξ;»...και εκείνη είπε, «μην ξεχάσεις να βάλεις αντηλιακό!"

===============================================